Post by faitonorthtaci on Feb 23, 2022 8:14:17 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Dino Park ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Dino Park IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder oändlig resurs ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Dino Park 2022 version ▞▞▞
Crazy Dino Park Dėlionė bdi
Min ärliga åsikt är att jag inte skulle rekommendera det här spelet. Jag lämnar inga recensioner om spel men det här spelet är inte spelbart börjar du med en anständig summa pengar och när du spenderar dem för att göra det du behöver göra och ta very *friendly* person det finns inga offlineintäkter så du har fastnat i att vänta i 30 minuter på 1 grävningsexakt slöseri med tid
Absolut älskade det här spelet. Skulle vara 5 stjärnor men när jag tittar på videor för fler hackor har de inte gett mig alls. Sugert för jag gillade verkligen det här spelet
Crazy Dino Park પઝલ tupa
Det här är ett fantastiskt spel! Du kan ha så många dinosaurier! 🦖🦕 Du kan också tjäna så många mynt för att samla fler och fler dinosaurier! ❤️ Till sist är sniglarna så söta, dinosaurierna är så söta, och överlag älskar jag det här spelet!
Spelet är en mardröm på hög nivå. Tvingas in i arenastrider och matchas inte jämnt. Alls. Många gånger har jag haft någon med 7 troféer (förvärvade genom att släppa högnivå Dino's) som trampat på mig. Skaffa datorn? Samma. Sedan måste jag vänta 5 timmar för att få tillbaka mina Dino's för att försöka igen bara för att omedelbart bli besegrad igen. Såvida du inte har reflexer från en 12-årig, är du skruvad. Kan inte ens få 200 rank och du behöver 500 någon gång. Sopor. Söt grafik kompenserar inte för denna frustration.
Hade kul att spela spelet. men även om jag var anvery *friendly* personen till facebook så sparade det inte mitt spel. Jag var kort efter tvungen att återställa min telefon och fick börja om från början.
Crazy Dino Park Hjernetrim jzb
Uppenbarligen gjord för barn, men jag gillar den verkligen. Enkelt och roligt! Jag älskar att jag kan spela offline (även om du får fler gratisvarv för att hitta ben när du gräver om du anvery *friendly* personer till internet och tittar på en gratis annons - 1 per dig). "Pusslet" med att sätta ihop dinobenen för att få en dinosaurie är lätt, och till skillnad från vissa andra spel som gör det svårt att få ädelstenar att förbättras i spelföremål, har Dino Park en riktigt rättvis balans. Mycket välgjord! Jag har ännu inte känt att de pressar mig att spendera pengar för att spela. Och dinos är också roliga!
Dina annonser kapar min dator och jag kan inte stänga spelet om jag inte öppnar webbplatsen som har annonsen. Det är kul om du spelar utan annonserna eller till och med när du kan stänga dem efter att du har sett dem, men ja, nej. Fixa felet, jag ändrar till 5 stjärnor.
det här spelet är så roligt att jag har spelat det här mer än en månad jag gillar när folk ger dig pengar jag gillar pvp det är ett roligt spel men bara ett problem jag måste uppdatera det 3 eller 4 gånger men det är typ irriterande
Jag bara älskar det här spelet på grund av hur fantastiska funktionerna och striderna är och det bara ser ut och känns på riktigt. Jag bara älskar vad de gjorde med spelet och jag vill att skaparna ska fortsätta göra det de gör och göra mig och alla nöjda med fler uppdateringar!!!
Superkul
Jag skulle älska att ge er 5/5 stjärnor men varför bara 2 av 5.....Även om detta är ett beroendeframkallande spel, har jag redan uppdaterat ett par gånger och har tagit bort appar bara för att få plats att spela. men nu när jag är på väg att gå online för att bekämpa min Dino, en annan nedladdning. inget rum. kan inte. varför så jävla många uppdateringar heliga ko man
Beroendeframkallande spel men omöjligt att spela på grund av massiva fel! Kan inte kläcka ägg eller samla mynt eller öppettider känsliga lådor tiden börjar om igen när du loggar ut från spelet! Vänligen fixa detta så ger jag fem stjärnor, men från och med nu är spelet meningslöst.
Jäyttekul. Beroendeframkallande. Lagom lätt att avancera
Varje gång du gräver om en webbplats stiger priset, även om du bara hade ett ben tillgängligt. Plus att du bara får 3 hackor ( 3 till med annonser) när de flesta måste ha EXTREMT tur eftersom de flesta kommer att behöva använda dem alla för att få hela benet.
Enkelt, lätt, roligt. Till en viss punkt. Enda anledningen till att jag inte ger den 5 stjärnor är att jag måste vinna QTE-arenastrider för att få gå upp i nivå. Jag förväntade mig inte att ett fossilutgrävningsspel skulle tvinga mig in i en reaktionsbaserad strid. Så jag är nivålåst och trött på det. Avinstallerar.
Lite grinigt, men det är att förvänta sig av den här typen av spel och överlag är det fortfarande roligt. Mitt största problem är det faktum att timers pausas när jag inte aktivt använder appen, vilket innebär att inga framsteg när det gäller upplåsningar eller valuta. 12 timmar att faktiskt ha appen öppen verkar orimligt för ett enda ägg, speciellt när en ny art innebär en extra timer innan den kan öppnas.
Hallå ??!!!mitt spel kraschade för första gången någonsin och nu kommer den nya uppdateringen inte very *friendly* personföras !! om det här är över, då är jag ledsen att jag slösat bort 6 månader redan på det här spelet
det är kul men dyrt! Priset på föremål stiger varje gång du spelar samma sak för föremål du köper.
very *friendly* personade fungera korrekt, annonserna för ytterligare varv laddas sällan, blev bara för frustrerande att spela
Nåväl, det här verkade som om det skulle vara kul, men jag kan inte ens gå förbi där du skickar "gamlingen men godbiten" på sin första utgrävning eftersom den kraschar och tar mig till min startskärm innan den ens körs av skärmen.
Det här spelet är roligt, det kommer att ta dagar om inte månader för mig att very *friendly* personföra men det är så roligt att det skulle vara värt det dinos är söta och det släpar inte efter
Om du får en stor del av ädelstenar som din veckobelöning, får du betala för att få den. Så var 6:e dag i stället för din belöning får du ingenting.
Så jag klagar mycket. Men det här spelet är roligt. PvP-balansering är bokstavligt skräp, men vad som helst. Men nyligen återställer spelet framstegen. Jag kommer att spendera alla mina pengar. Bygg dinos och kom sedan tillbaka 5 timmar senare och förloppet återställs till första gången jag öppnade appen den dagen. Dino tillbaka på studsmatta, äggen borta och dinos jag byggde borta. Är detta ett känt fel eller är det jag som orsakar detta? Första gången jag tillskrev det ett fel. Men det är tredje gången den gör det här. Minst en gång varannan dag i en vecka.
det här är faktiskt det perfekta spelet, jag har inte ett klagomål för det här spelet, jag betalade en dollar för 50 ädelstenar och fick inte mina 50 ädelstenar, men det är okej, det är bara en dollar. men jag älskar det här spelet, dinos är såååå roliga, speciellt när du gör ett hopp och det gör att alla andra dinos i pennan blir galna! får mig att skratta varje gång!!!! Bra spel.
Jag gillar verkligen det här spelet, men ibland blir du bara smutsig. dynamit blir 1000 mynt dyrare varje gång du köper det, expeditioner blir dyrare varje gång du gräver, kioskerna blir snabbt föråldrade eftersom de kostar SÅ MÅNGA diamanter att uppgradera 600 fler mynt att det inte är värt det. det är ett väldigt enkelt spel men jag kommer ofta på mig själv med att gräva efter mynt och lägga ner det under långa perioder bara för att gräva ett par expeditioner.
Crazy Dino Park Dėlionė jqf
Mina poäng på stridsarenan var tillbaka till noll, jag har redan 840 och när jag spelar igen blev det noll! Att matcha på stridsarenan är orättvist. Du får slåss mot någon som är 15 till 40 nivå högre än dig.
Bra spel, dålig support. Jag har haft problem två gånger nu med ädelstenar och många gånger med timers (dvs. dinoshealing, expeditioner, etc) som fryser till och med när jag spelar online. Jag har försökt hitta ett e-postmeddelande eller en länk direkt till support men den enda är om du har haft problem med ett köp (vilket jag inte har). Den ber om bekräftelse på nämnda köp, vilket jag uppenbarligen inte har och kommer inte att låta dig skicka e-postmeddelandet annars. Hemsk kundsupport för detta spel.
Min son och jag har spelat i flera år. Jag älskar att den har SÅ många roliga brain teasers och saker att göra. Du blir aldrig uttråkad av den i bilen eller för att fördriva tiden med att vänta på måltider. Väldigt glad att det är barnvänligt. Och alla annonser som d**er upp är snabba och lämpliga. Vi sparade vårt konto via Google Play Spel, så vi har byggt upp vår "Dino Park" i flera år på detta sätt. Nivå upp. Jag önskar att det skulle finnas fler spel som detta. Fantastiskt för dinoälskare!
Bra i början men inte så mycket längre. Multi-player är trasig med att få ojämna matcher, räkna inte med att det är en intressant del av spelet.
:: DETTA MÅSTE ANMÄLAS, VI BEHÖVER FLERA KAMPTÄVLINGAR, 8 ÄR HELT INTE RÄCKLIGT: det här är ett roligt spel. det skulle bara bli bättre om mynten samlades in från folket automatiskt. istället för att förlora mynten. annat än det fantastiska spelet bra jobbat killar!!!!
Mycket roligt spel att spela! Men de måste fixa sitt stridssystem, kan inte komma över nivå 119 alls på grund av stridskravet. Du har aldrig behövt göra det förut, erbjuda andra alternativ för spelare som inte gör strider
Roligt spel. Att titta på annonser krävs om du vill gå snabbare, men har inte varit störande. Jag är glad är mer av en samlingsspelstil istället för att "höja" dina dinos (som foder dem och så, jag gillar inte personligen de typer av spel). Det är en bra tidspass, men kräver inte att du ständigt kolla på din park. Den enda sak som jag tror kan vara bättre är frekvensen av "uppdrag", som att hitta Kevin eller gräva extra ben. Jag tror att de borde vara vanligare.
Jag HATAR hur mängden guld som behövs för Digs och Dynamite etc fortsätter att öka med varje gång du gräver/laddar om. Är detta verkligen nödvändigt...inklusive req ädelstenar för att uppgradera hagar/bodar? Jag menar att det inte är som att ditt spel erbjuder den absolut bästa mekaniken någonsin. Det är ett enkelt spel, riktat till barn som till en början verkar vara ett riktigt avslappnat FtP-spel. När du tittar närmare inser du att du nästan omedelbart kommer att behöva spendera $$$ i verkliga livet.
Detta är överlägset det bästa spelet någonsin, och det kommer att behålla den titeln för alltid. Men jag skulle ha gjort ett argument, faktiskt lagt information om de utdöda varelserna i Dino Encylopedia, som jag vill kalla platsen med den gula boken på, ett svep åt höger från striderna och längst ner till vänster.
Roligt spel. Bra innehåll. Att ta very *friendly* person på guld och de långa timerna är bra för att hålla dig från att spela för länge. Inga annonser (såvida du inte vill ha extra hackor). Supporten/utvecklaren är hjälpsam och uppmärksam. Det enda området jag skulle vilja se förbättringar på är dino-fighting.
Roligt spel överlag och STOR bonus för den icke-tvingade reklamfilmen. All reklam är efter eget val. Tack! 😊
Wild Sky TD Стратегии qalh
Väldigt roligt spel
Det här spelet med tiden fick mig att spela mindre och mindre av det. Incitamentet dör när dinosaurierna förvandlas till fruktansvärt utdraget skräp. Antalet grävplatser ökar varje gång du gräver där, utan garanti för att få mer än ett fossil per grävning, kan också vara en dubblett du inte behöver. Jag avinstallerade främst för att det ser så illa ut ju mer du spelar och jag ville inte köpa juveler för att köpa mynt för att gräva efter något jag redan hade och inte behövde.
Konkurrenskraftiga delar av det här spelet suger. Blev ihopkopplad med en person som har en snabbare cpu så allt jag grävde upp blev pocherat innan det var klart avslöjats av mig. Fixa detta tack!
Riktigt roligt spel! Jag har letat efter ett spel att spela och det här är det. Fortsätt så jag hoppas att det kommer fler saker med tiden. Jag vill fortsätta spela det här spelet.
Mynt kastas oavsett vilken del av parken du befinner dig i och varar i cirka 4 sekunder. Det finns inte heller någon hjälp att plocka upp dem, så du måste bläddra igenom hela parken för att hitta dem. Du måste uppgradera varje sak individuellt, vilket kan bli dyrt och kommer att sakta ner dina framsteg ganska dramatiskt. Det här spelet kunde vara så mycket bättre om det inte var så begränsande.
Olämpliga annonser!!! Spelet i sig är faktiskt roligt. Problemet är att jag laddade ner det till min 11-åriga dotter och den tredje annonsen vi såg var för en konstapp som heter "Happy Paint" och varje bild som visas hade marijuanablad överallt. Pot är inte lagligt i mitt tillstånd och jag gillar inte att hon utsätts för det. Detta är ett barnspel men annonserna är helt klart VUXEN!!!
Roligt litet spel. Att utforska är för det mesta enkelt och roligt. enda nackdelen är att utforska kan bli repetitivt. snälla gör det så att jag kan fylla på med dynamit.